Intensivt

Hej allihopa!!
Puuh, vilken hektisk vecka jag har haft, men det är ju det jag gillar- ju mer att göra, desto roligare helt enkelt!!  
I tisdags kom jag hem från Gotland på kvällen. Vi har haft en jätterolig resa med klassen och jag lägger in bilder så fort jag hinner!

I onsdags var jag i skolan, men på kvällen var det bara att packa om väskan för att åka till Stockholm i torsdags! Hade det så himla bra med bästa vän och vädret var verkligen toppen!! Jag kom hem fredag kväll och åkte direkt för att fira en vän till familjens 20-årsdag, mycket trevligt!

Idag har jag firat mina vänner som tagit studenten hela dagen! Är så glad för deras skull!

Nu är jag helt slut, så bilder från hela veckan kommer imorgon för att nu ska jag snart få mig lite sömn vilket jag inte fått mycket av denna vecka!!

Ha en bra lördag, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0