200510

Hej på er! Idag har jag varit i skolan för första gången denna veckan, varit sjuk innan. Var egentligen inte riktigt frisk, men hade två prov idag så jag gick ändå. Proven gick jättebra, så det var skönt! Vi hade även avslutning med elevrådsstyrelsen, firade vårt år i styrelsen med princesstårta, mums!

Efter skolan gick jag och fikade med Moa, hur mysigt som helst! Svängde förbi Lindex också och köpte svarta cyxelbyxor som blir finfina till bruna ben i sommar!
fina moa ♥
Nu ska jag laga mat till min familj!

Kommentarer
Postat av: gabbiiie

hahaha hon dära katarina stolic eller vafan hon heter , hon går iaf på interssevalet , hon har förlovat sig nu :s man ba , vafan?

2010-05-21 @ 16:47:38
URL: http://gabriellagliitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0