Madonna 50 år

Idag fyller popdrottningen Madonna 50 år! Jag tycker att hon är otroligt fräsch för att vara 50 bast! Vissa har  påpekat att hon har börjat få rynkor och att hon börjar "falla sönder". Jag tycker att det är bullshit! Bilderna där de kommenterar detta på är hon osminkad och hur många ser bra ut utan smink, speciellt inte när man är 50 år! Jag gillar henne starkt, tänk hur många hits hon har gjort! Hon är verkligen en av mina idoler!


4 minutes- Madonna,Justin Timberlake & Timbaland

Låten är sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: emma

nej men hej! :)

just nu gör jag inte det, tog bort reklamen för ja, det vart inte värt, jag fick ungefär 100 spänn i månaden för attha hela bloggen fullproppad på annonser som förhoppningsvis alla ska trycka på men jag har inte så väst många läsare så ja, det blev inte så mycket pengar:P

men bli medlem på http://www.affiliator.com/ :)

eller så tror jag det står andra sidor på designadinblogg.se också (=

ha det så bra! :) Kram!

2008-08-16 @ 21:13:21
URL: http://emmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0