cocoo.se

Kollade precis in hos www.cocoo.se och såg hennes nya kollektion av smycken som heter "The Cocoo Candy Collection". Smycken var sockersöta, vissa såg till och med ut som riktiga godisar och glassar. Så söta!
    
Åh, jag vill bara äta upp dem! Eller okej, köpa dem allihop iallafall ;p Mina favoriter är mjukglassarna! Inte nog med att smyckena är fina, de säljs för ett riktigt bra pris också! Bara 165 kronor för ett halsband!
Vilket smycke gillade ni bäst?


Cocoo har inte bara fina halsband, armband och ringar utan otroligt fina klockor med!
                                            


Jag är faktiskt riktigt sugen på den vita klockan i mitten! Jag tycker det är så snyggt med en lite större herrklocka på en tjej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0