pluggpluggpluggplugg jag blir galen!

Ja, rubriken säger ju nästan allt. Vi har jättemycket plugg i skolan nu, så jobbigt att alla prov och inlämingar ska komma på samma gång. Nu sitter jag och skriver egna reflektioner om Kina till so:n och en bokrecension om boken "Mina hemligheter" som var jätterolig till svenskan. Tur att det finns musik och youtube bara som gör pluggandet lite lättare! Jag har tänkt  börja lägga upp en musikvideo per dag framåt, för jag älskar verkligen musik! Så här är dagens låt:

                                     Amy Macdonald-This is the life

Jag blir så glad av den här låten! Och jag gillar hennes röst vädigt mycket!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0