Bilder från modevisningen!

Har också bilder från modevisningen som var förra onsdagen. Jag sjöng ju tre låtar och sedan så gick jag ju modell för Vila också, jätteroligt men väldigt stressigt mellan ingångarna. Här är bilderna från när jag sjöng:
 


 
Första låten skulle vara lite bohemisk och jag har kläder på mig från Object och Friis&Company.
De är från HemÅvila.


Visst var jag fin i håret? Det var Nattis som fixade de fina lockarna med hjälp av en ghd plattång!


Andra låten!

Tredje låten har jag tyvärr inga bilder ifrån för att kameran laddades ur!

Bilderna är lite suddiga, men det är för att jag har zoomat in dem..


Bilderna ifrån när jag gick modell:


Söta skor va? Snart är de mina! :)




Ulrika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0