FULL RULLE!

Hej allihopa! Jag har inte hunnit uppdatera så mycket i helgen, eftersom att jag har haft fullt upp varje dag. I fredags var det grillfest hos Ida och i lördags och söndags så sjöng jag med Pearline, mycket kul! Dessutom så har ju vädret varit strålande, så då vill man ju inte sitta inne framför datorn hela dagen!

Imorgon åker jag på konfirmationsläger i Stockholm.. Kommer nog bli sådär, hade ju funnits roligare saker att göra på valborg.. Men vad tusan, always look on the bright side of life! Snart är det över och det kommer bli så skönt!

Ha en toppenhelg och ut i solen med er!
Vi hörs på söndag och då lovar jag att lägga upp bilder från helgen!
Pussar!


Kommentarer
Postat av: nathis

sv: ja man märker ju väldigt väl att du umgås med tomas erazim !!! hahahahah :p längtar också! massor ska ha med en liten present till dig honey <33 Pusspuss

2009-05-04 @ 23:22:07
URL: http://nathaliepetersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hehe jaa som sagt man blir som man umgås :P hwhw love u <33

2009-05-06 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0