HEEELG!

Ja, ni märker ju på rubriken vad jag känner just nu! ;) Det är så sjukt härligt med sol ute! Hoppas att det håller i sig över helgen så att man kan vara ute och sola lite!

Blev inte så mycket bloggning igår pga att jag hade ett stort läxförhör om islam som jag pluggade som tusan till. Idag har jag varit i skolan, det gick snabbt. Vi har en lång håltimma idag så att jag och Nattis satt ute i solen och glassade ( mitt nya ord för att äta glass ;) Hela två twister fick jag i mig, men det är ju så gott!


Slitna jeans, rosa raybans och glass- finally the spring is here!


Kommentarer
Postat av: nadja

fina glasögon

2009-04-19 @ 17:16:56
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0