Otroligt mysig kväll!

Hej på er!
Jag hoppas att ni har haft en kanonbra påskhelg! Det har jag haft iallafall! Igår så var jag faktiskt ute och sprang i ungefär en halvtimme på eftermiddagen, det var faktiskt riktigt skönt! Jag har alltid sagt det att springa är det värsta träningssättet som finns, men jag tar nog tillbaka det.. ;) Efter det skyndade jag mig för att hinna med bussen till Ida.

På kvällen så kom några kompisar till Ida, och vi grillade och hade det riktigt mysigt! Jag tycker att det är så himla roligt att träffa nya människor och binda nya kontakter! Hennes kompisar var iallafall hur trevliga som helst! Vi somnade inte förrens vid halv tre, eftersom att vi satt och pratade och skrattade efter att alla hade åkt hem. Det är helt sjukt vad roligt vi har tillsammans! 

Idag kom jag hem från Ida vid ungefär klockan tre och sen dess har jag varit ute i solen! Vi har tagit upp vår studsmatta, så att jag har hoppat också. Gud vad ja saknar gymnastiken och att göra massa volter. Kanske ska jag börja igen?!

Hoppas att ni har varit ute i solen hela dagen och haft det underbart!

Kommentarer
Postat av: emilia engberg

svar: tack så jätte mycket, och ja det har jag!:)

2009-04-12 @ 17:44:06
URL: http://emiliaengberg.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Trevligt att du är med:D

2009-04-12 @ 23:28:15
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: nadia a.

Hello ♥ Hur har din dag vart hittils? :)

2009-04-13 @ 17:50:48
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0