Supersaturday

Hallååå!
Vilken härlig dag jag har haft idag! Den började med  att jag åkte och kollade på min mamma som hopptävlade med sin häst. Efter det så åkte jag och kollade på en trampettävling. Mitt gamla lag var med, och det var så kul att se dem igen! Måste säga att jag blev sugen på att börja hoppa igen! När jag kom hem låg jag ute i solen i  två timmar och läste, så härligt! Dock var det lite blåsigt, men vadå? Always look on the bright side of life! ;)

Detta är första helgen på väldigt länge som jag inte har något inplanerat och varit hemma hela helgen. Först tyckte jag att det skulle bli så tråkigt eftersom att alla mina kompisar är bortresta, men det är faktiskt ganska skönt att bara ta det lugnt ibland!

Ikväll så har jag och min bror varit ensamma hemma och det betyder tacos, chips, godis, Ben & Jerry's och Robinson! Sounds gret, right?

Nu ska vi kolla på Sex And The City - my love ♥
Kram!

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Låter som en mysig kväll,var länge sedan jag åt B& J nu. Kankse dax i veckan,har ju kommit lite nya smaker nu också:)!

2009-04-19 @ 21:32:00
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0