Allt-som-behövs-göras-är-gjort-dag!

Haha, där fick jag allt till det ;) Idag har jag pluggat matte,biologi,so och engelska. Jag har annars lätt för att skjuta fram allting som har med skolan hela tiden och tänka att "jag gör det imorgon" eller "det är långt kvar till den ska vara inlämnad" osv.. Jag har även hunnit med att städa mitt rum, och det ska jag säga er, att det behövdes verkligen! Det låg kläder på hela golvet och det var ingen ordning någonstans. Nu är det riktigt fint faktiskt! I och för sig så kommer det säkert se ut likadant om ungefär fem dagar,men det var ju iallafall fint så länge det varade ;)

Nu ska jag och träna, vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner igen mig i det där med att skuta upp och det är många dagar kvar och jag gör det imorgon;D känner även igen mig i städningen men jag behöver bara en lr två dagar innan det ser lika dant ut desutom tycker jag verkligen om din blogg och du skriver intressanta inlägg ha en bra dag!:D

2009-02-24 @ 22:29:05
Postat av: therese

glömmde säga vem jag var i känner igen mig inlägget

2009-02-24 @ 22:30:44
URL: http://svartintessan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0