Dåligt, jag vet!

Hallå på er! Förlåt att jag inte skrivit nu... Men jag var borta hela lördagskvällen, igår så tränade jag först och sedan var vi bortbjudna på middag. På kvällen så pluggade jag som en galning till kemiprovet som jag hade idag. Det handlade om luftens gaser, usch! Det är riktigt svårt med kemi tycker jag! Menmen, provet gick bra ändå!

Nästa helg ska jag på audition och jag har inte bestämt låt än! Det är så typiskt mig! På en tävling förra året bestämde jag låt 10 minuter före soundcheck, inte bra!! Jag är alltid så velig när jag ska välja låtar..Har ni några förslag? Låtan ska helst vara lite snabbare, relativt ny och lite mer åt det "tjejiga" hållet!

Puuuussss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Taylor Swift- You belong With Me



Rätt ny, bra låt, :D

2009-02-26 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0