Hallå eller!

Har ni haft en bra dag? Min har varit jättebra! Skolan gick snabbt, eftersom vi har språk 3 gånger idag. Alltså spanska, svenska och engelska. Det är mina favoritämnen, jag tycker att det är jättekul! Vilka är era favoritämnen?

På idrotten så har vi fått göra egna bollsporter och idag så körde vi en egenpåhittad bollsport! Ni vet ju att jag är tävlingsinriktad och likaså var jag idag på gympan. Jag vet att man inte ska ta allt på allvar, men jag älskar bara att vinna.. Haha, men vi förlorade ändå!

Nu ska jag äta och jag funderar på att baka chokladbollar. Haha, jag tänkte ju göra det igår men jag hann inte, så får se om jag orkar nu. Om ni scrollar ner lite så kan ni läsa om hur det gick förra gången jag skulle baka chokladbollar!

Puss

Kommentarer
Postat av: Såfia

Häll inte i lika mycket vatten i smeten denna gången bara ;) hehe. puss!

2009-02-19 @ 20:42:27
URL: http://thelifeofme-sofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0