Here comes the sun!

Hej allihopa! Härligt med sol idag tycker ni inte det? Så himla skönt att snön äntligen håller på att försvinna! 

Hoppas att ni har haft en bra dag! Min började med att cykellåset hade frusit = jag skulle ha varit tvungen att gå till skolan om inte Julia skjutsade mig. Tack igen Julia! :D Efter det hade vi 4 lektioner som gick snabbt och sedan var det dags för matte. Våran lärare sade att vi fick välja mellan att jobba i skolan eller att åka hem och jobba, självklart åkte jag ju hem!

Just det, ni har väl inte missat att det är fettisdagen idag? Jag har köpt min semla som jag ska äta om en stund. Mmm! Fast det är lite synd att de börjar sälja semlorna flera veckor innan fettisdagen, då längtar man liksom inte efter att få äta en!

Nu: Matte, engelska, so och biologi. Det hurrar vi för....

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0