Kärleksteater!

Nu har jag just kommit hem från skolan. Den började med musik, som var otroligt tråkig idag faktiskt(!). Idag var vi även och tittade på en teater som handlade om kärlek. Det var elever från Holavedsgymnasiet i Tranås som spelade upp teatern. Alla föreställningar som man går på med skolan brukar vara riktigt sega och tråkiga, men denna var riktigt bra faktiskt! Den var både seriös och rolig. Jag gillar när det är en blandning, för det kan bli segt att bara titta på en teater som enbart är seriös.. Bra tema också, utan kärlek är det faktiskt riktigt svårt!

I eftermiddag blir det att träffa Ebba en stund. Får se vad som händer sen, jag är faktiskt sugen på att baka! Ni som läst bloggen ett tag vet ju att jag misslyckades med att göra chokladbollar..hur man ny lyckas med att misslyckas med det?! Iallafall så gjorde jag en sats till några dagar efter och den blev otroligt god, jag har bildbevis! Eller inte på att de var goda, men att de blev lyckade..;)


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Grattis! Du vann ett minibalsam från Phc hos mig! Spana in min blogg för mer info:)!

2009-02-25 @ 15:48:24
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: HannahSthlm

Grattis! Du vann ett minibalsam från Phc hos mig! Spana in min blogg för mer info:)!

2009-02-25 @ 15:48:41
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0