Min helg!

Hej på er! Jag har haft fullt upp hela helgen, men jag tänkte skriva lite om vad jag har gjort i helgen nu.

Fredag: Jag tog tåget hem från Lund och var hemma vid kvart över tre ungefär. Amanda och louise väntade på mig på stationen och sedan gick vi och tittade lite på stan. På kvällen var jag hemma hos Amanda med fyra tjejer till. Vi åt tacos, tittade på Let's Dance och hade det mysigt! :)

Lördag: Firade alla hjärtans dag på förmiddagen med familjen och sedan åkte jag och kollade på handboll. Efter det tog jag bussen till Ida i Vetlanda! Vi fikade (fick äntligen min älskade chailatte igen! looooove!), träffade Amanda och carro och shoppade! På kvällen var vi hos Felix och tittade på Melodifestivalen, trevligt! :D

Söndag: Tog det lugnt hela förmiddagen och på eftermiddagen gick vi ut och gick. Riktigt skönt väder! Vi tog lite bilder med!




Tänkte visa er allt som jag shoppat i Lund nu!

Over and out! ♥

Kommentarer
Postat av: vilma

det värkar son du har haft en kul och trevlig helg!!

2009-02-16 @ 20:02:03
URL: http://vilmadenesfay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0