Rumor has it



Som jag sade innan så tittade vi på film idag i skolan. Filmen vi kollade på heter Rumor has it, alltså ryktet går. Huvudrollen spelas av Jennifer Aniston som jag verkligen tycker är en bra skådesperska! Den är en romantisk komedi, min favoritgenre! ;) Jag vill inte avslöja så mycket, men Aniston vill iallafall få reda på om hennes pappa är hennes riktiga pappa (oj, det blev krångligt ;p) och då händer maaasssorr! Om ni vill se en film med både romantik och komedi så passar den här prefekt! :D Jag tror nog faktiskt att filmen passar tjejer bäst..

Oj, det kändes som om texten blev helt krånglig, men jag orkar inte läsa igenom den. Jag är alldeles för trött! Nu ska jag snart nana kudden!

Puss och Godnatt!!♥

Kommentarer
Postat av: minaya

ja, för lääänge sen..när jag var yngre,,, jag spelade Kant. Men sen blev jag handbollsdomare istället haha

2009-02-21 @ 00:34:01
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0