Helgen

Hej på er! Förlåt att jag inte har uppdaterat sen i torsdags, men jag har inte haft ork. För att precis som jag trodde så har jag åkt på en riktig influensa. Usch, ja hatar att vara sjuk! Jag hostar så mycket så att det känns som att bröstkorgen ska hoppa ut, är täppt, och har feber och huvudvärk.

Så himla typiskt att jag blev sjuk till i fredags då jag körade åt Pearline. Jag mådde inte alls bra, men Ipren var min bästa vän så det gik rätt bra ändå! Var hemma från skolan, men jag kände att jag inte kunde säga att jag inte kunde till killarna för att då hade jag sabbat rätt mycket. Jag ver verkligen jättenervös att rösten skulle "skära sig", men som tur var så gick det bra! Vi var i Värnamo och spelade på någon fritidsgård. Det var tävlingen Rockkarusellen som vi var med i. Vi fick inte reda på hur det gick eftersom vi ska spela två gånger till innan vi får reda på poängen. Jag tog inge kort, men jag ska få från Carro så lägger upp dem så fort jag har dem. Vi var hemma vid tolv ungefär och då stupade jag i säng.

På lördagen vaknade jag upp i Vetlanda hos mina kusiner. Jag var en stund på stan och fikade med min ena kusin och min morbror. Hann även med an snabbis i några affärer och det blev några köp. En kavaj, jeansjacka, bälte och diadem. Kan visa er sakerna imorgon. Jag åkte hem till Eksjö vid åtta och tog det bara lugnt på kvällen.

Idag har jag kollat på tv hela dagen. Har varit jättetrött och inte orkat göra någonting. Jag sitter fortfarande i min pyjamas. Det blir ingen skola för mig imorgon heller, det känns bätttre att bli helt frisk innan jag går till skolan igen. hoppas att jag inte är förkyld på fredag, för att då ska jag köra igen. Denna gången i Växjö. ska bli jätteul! 

Nähä, nu ska jag fortsätta kolla på tv. Vi hörs imorgon!

Puss!♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0