Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Johanna. 

Nu ska jag skriva 7 sanningar om mig själv och efter det så ska jag utmana 7 andra bloggare. Om de antar utmaningen så ska de länka mig till sin blogg.

- Jag är en riktig tidsoptimist och är alltid ute i sista sekund med allt jag gör. Jag är inte bra på att passa tider heller.

- Jag är jättemörkrädd och har varit det sedan jag var liten.

- Det bästa som finns i hela världen är att stå på scen och sjunga.

- Jag spenderar nästan alla mina pengar på kläder och är en riktig shopaholic.

- Jag gillar inte mitt hår, men vågar inte färga det eftersom jag är rädd att det ska bli ännu fulare.

- Mitt drömyrke är att jobba som sångerska och göra det jag älskar hela dagarna.

- Jag tycker att det är helt sjukt kul att dansa.

Jag utmanar:

Nattis

Nicolina

Evelina

Martina

Rebecca

Louise

Bea

Kommentarer
Postat av: sara lerider

åh, jag är också sådär mörkrädd och alltid ute i sista sexkund!

2009-02-05 @ 20:50:56
URL: http://saralerider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0