Vilken coach! ;)

Hej på er! Nu har jag kommit hem från en handbollstunering där jag var ledare för ett lag. Det var klasser från stans olika skolor som spelade mot varandra. Min lilla brors klass hade ett lag och jag var lite ledare för dem. Vi spelade mot de som var ett år äldre och det gick bra, vi vann 2 matcher och förlorade 1. Som den tävlingsmänniska jag är så var jag helt inne i matcherna ;)

Nu har jag intagit min position i sängen med den bärbara datorn i knäet. Mycket skönt! Jag väntar på att Olivia ska ringa mig när hon har slutat skolan. Hon bor i Stockholm och jag kanske ska åka upp till henne nu några dagar! Skulle vara såå kul! Hoppas, hoppas, hoppas! Som ni märker så är jag på bättre humör idag!

Nej, nu tänkte jag svara på era frågor från frågestunden!

Later babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0