20 frågor!

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

Ansiktet

2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?
 
New york!


3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Jag skulle vilja simma med delfiner(fast antagligen skull jag ha varit så nervös så att jag höll på att svimma), shoppa hur mycket jag vill uatn att ens behöva bry mig om vad det kostar och resa jorden runt massa gånger haha

4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?
 
Hmm, det finns massor med bloggar jag gillar. Kenza, Frida Fahrman,Amanda Berg, Blondinbella osv...


5. Prenumererar du på någon tidning?

Nej, det gör jag inte.

6. Vad fick dig att börja blogga?

Jag gillar att göra min åsikt hörd, säga vad jag gillar osv.. Att skaffa en blogg är ju ett väldigt bra sätt att få göra de sakerna!

7. Har du några stora planer detta nya år?
Nej, faktiskt inte. 


8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

För det första, vad är köbekaugor? Men jag gilar att baka så jag säger väl att baka då! 

9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

Oj, vad svårt.. jag vet inte riktigt vad alla heter eler så, men typ Rädda Barnen!


10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?
Guldfisk, haha. Jag är väl ingen djurälskare precis! ;p

11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?
80-talet, helt klart!

12. Vad är det mest onödiga du har köpt?
Haha, jag har köpt massa onödigt.. ;p 


13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Vet faktiskt inte.. Jag gillar inte NO-ämnena så mycket ialfall, men jag har ju inte direkt svårt för något jättemycket i skolan.

14. Har du några inplanerade resor det här året?
Nej, det har jag inte


15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)

Jag är riktigt mörkrädd,  jag har sprut-och fisk fobi haha, jag bakar nog världens godaste kladdkaka, ;)

16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?
Ja, det gör jag! Jag tycker att det det är väldigt bra av henne att bara vara 18 år och redan ha gjort så mycket! Hon är en av mina förebilder!


17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

Nej, jag köper det jag tycker är snyggt.

18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?
 
Jag har aldrig haft ett längre förhållande, eller något som varit på "riktigt".. om ni förstår vad jag menar ;p


19. Svär du ofta?

Ja, tyvärr! Jag måste ändra på det, för att det låter så fult!

20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
Hmm, Falsterbo är riktigt fint. Jag gillar Tylösand också! Stockholm och Göteborg med, haha ;p


Kommentarer
Postat av: Liene

sv: samma här:)

haha, jagsvär också ofta, inte så bra men men

2009-01-12 @ 22:49:56
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Emma

Har ny design på min blogg:) vad tycks om den?;)



kika gärna in och säg din mening!:)



/ Emma

2009-01-12 @ 23:01:32
URL: http://adifferentwayofbeingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0