6

Godmorgon! Idag är det tisadg, fast jag tycker att det känns som om det är söndag! Om två dagar börjar skolan och det känns helt okej faktiskt! Vi går bara i skolan en månad och sedan har vi lov igen! Skönt! Dagens planer är att göra färdigt en uppsats till skolan, träna, gå på en gudstjänst(för att jag komfimeras)! Jag funderar även på att åka till vetlanda iadg för att träffa Ida, men jag får se hur det blir med det!
Vad ska ni göra idag?

Glöm inte att nominera eran, eller andras, blogg till veckans blogg vecka 3! Det går att nominera hela tiden!


Jag vill vara brun nu!

Kommentarer
Postat av: petrasusanna

Hej!



Jag har ett jättebra tips till dig! en sidor där man på ett enkelt sätt samlar poäng och får pengar eller presentkort helt gratis. Självklart får du fler poäng om du registrerar dig genom min länk.



Här samlar du lätt ihop poäng som du sedan byter mot presentkort från H&M eller Gina Tricot. Det är verkligen en lönsam sida!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=139101

2009-01-06 @ 12:19:47
URL: http://petrasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0