Ännu mer från H&M

Jag har varit inne på H&Ms webshop nu och hittat ytterligare några godingar!

Dessa fina skor kostar bara 129 kronor och finns i rosa och blå också! Jag funderar på att köpa de blommiga, tänk vad snyggt till jeansshorts och en slapp vit t-shirt. Längta till sommaren, ohyes!


Riktigt sött linne, och priset är också sött: 98:- Finns i tre färgkombinationer till!


Riktigt snygg kuvertväska som finns i svart och beige också. Om jag inte har sagt det innan så säger jag det nu, jag är väskoman! Haha, jag älskar väskor och kan inte riktigt få nog av dem! Funderar på om denna rosa finingen ska läggas till i min samling?

Ni glömmer väl inte bort att nominera bloggar? Ni kan nominera tom kl. 13.00 imorgon!

Puss!

Kommentarer
Postat av: E

Så fina sommriga saker.

2009-01-03 @ 18:28:07
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: nicole,

det finns mycket som är riktigt snyggt :D

2009-01-03 @ 23:35:51
URL: http://nickorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0