"Brand", hosta, våfflor

Hallå! Hoppas att ni mår bra! Jag mår ialf strålande förutom att jag känner att en liten förkylning börjar tränga sig på, eller kanske rent av influensan. Jag fryser och hostar, men får hoppas att det går över till på fredag eftersom att jag ska sjunga då!

Idag har jag varit i skolan där det enda "roliga" som hände var att någon hade tryckt på brandlarmsknappen, så att alla fick springa ut och stå där och frysa. Det var lite läskigt eftersom att vi visste att någon gång under dagen så skulle det vara övning, så vi trodde ju inte att det var "på riktigt", men det var det!

När jag kom hem stod pappa och gjorde våfflor, mumma! :)

Har ju lovet lite bilder nu ett tag och nu har jag äntligen tid. Lägger ut gårdagens och dagens outfit också!

Puss!♥

Kommentarer
Postat av: bella

okej, jag vill börja dansa! gud va kul :)

2009-01-28 @ 18:57:07
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0