Divided

Kikade in på H&M igen och hittade massor av fina saker på Divided. Jag tycker att de har gjort Divided mer trendigt, för att innan var det lite "barnsligt"..

Skinnjackan har jag kollat på länge, eftersom att nu har jag bara en "vanlig" skinnjacka, tycker att denna är ursnygg och väldigt bra pris på! Leopardlinnet passar ju perfekt under jackan, tänk er ett par slitna svarta jeans till det och ett par ballerinas.

Västen är ursöt! Jag älskar vita, söta toppar på sommaren. Assnyggt med dessa byxor till:Gillar modellen jättemycket på byxan!

Klänningen är jättesöt! jag tycker att rutigt kan vara riktigt snyggt ibland!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: najs :D

2009-01-11 @ 14:14:52
Postat av: nicole,

riktigt snygga kläder, älskar skinn jackan. och jag ska köpa den :))

2009-01-11 @ 16:34:30
URL: http://nickorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0