Gott och blandat

Hej bloggen!
Idag har jag varit i skolan. Tisdagar går alltid snabbt och det gjorde det även idag. Hade min redovisning om Britney på engelskan och det gick faktiskt riktigt bra! På bilden fick vi en ny uppgift som var jätterolig!
Imorgon har vi äntligen intresseval igen! Jag har musik(förvånande? ;p) och det är lätt bästa lektionen på hela veckan. Onsdagar är för övrigt rätt slappa, jag har musik två gånger, slöjd,matte och so.

Här kommer dagens låt!


Human-The Killers
Helt sjukt bra faktiskt! Har aldrig lyssnat på Killers innan, men har börjat gillat de mer och mer nu! Deras framträdande på denna videon är otroligt häftigt!

Nu ska jag skicka iväg en uppsats, plugga och ikväll ska jag träna handboll.

Pussssss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0