Konfa hela dagen..

Ja, rubriken säger ju så gott som allt! Först var jag i skolan, men hela eftermiddagen har ägnats åt konfirmationen.. Inte det roligaste sättet att spendera sin dag på! Vi planerade lite om själva avslutningen, vad vi skulle sjunga och så.. Jag tror att det kan blir riktigt bra! Nu i helgen så ska vi på läger, fast jag ska bara vara där till lördag förmiddag för att sedan har Nattis sin fest som kommer bli sjukt kul! :D På söndag ska jag till Vetlanda och repa med Pearline, kul! :)

Fett skönt med sovmorgon till 10 imorgon alltså!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sliders

Ja du vad ska man skriva om oss? Läs några inlägg och skriv nått bra du tycker!

2009-01-21 @ 08:43:54
URL: http://sliders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0