Kvällen igår..

Tillbringades i en stor gymnastiksal med Lasse Stefanz livemusik samtidigt som jag serverade mat. Eftersom jag inte är något fan av dansbandsmusik så var det ju inte så kul.. Men det var kul att servera igår iallafall! Det var 200 personer som skulle ha mat och dricka så det blev väldigt mycket spring!

Efter att jag slutat jobba gick jag till Amanda och såg det sista paret i Let's Dance dansa och sedan åkte vi till mig. Här kollade vi på S.A.T.C-filmen och åt pizza! Muummmsss...

Idag tänkte jag åkt till Jönköping, men det blir inte förren i eftermiddag eftersom vi är bortbjudna till några vänner där.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Bella

tack snälla du :) hände i helgen då? :D

2009-01-10 @ 10:09:13
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Minaya



Tack för den fina kommentaren :-) Så du pysslar med musik.. Berätta gärna vad du gör. Verkligen kul att snacka lite med någon som delar samma passion. :-) kramiz

2009-01-10 @ 16:53:06
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0