Otroliga onsdag!

Jag gillar onsdager för att då vet man att det inte är långt kvar till helgen plus att vi har en rätt slapp skoldag! Först hade jag sovmorgon till tio, underbart! Efter det hade jag so,musik och slöjd. Sista lektionen är egentlgen matte, men vi fick sluta istället! Sjysst av vår vikarie och skönt som tusan!

Efter det åkte jag hem till Nattis och tittade på hennes chokladfontän som hon fått i födelsedagspresent. Jättehäftigt! Sedan åt vi glasnudlar och det kan jag verkligen inte rekommendera eftersom det såg ut som små maskar som ringlade omkring, haha. De smakade inte särskilt gott heller!

Efter det åkte jag mot stan för att träffa Amanda. Vi var inne på hemÅvila där jag köpte ett par stentvättade jeanstights! jag har kollat på dem rätt länge och när de fanns i XS så var jag tvungen att köpa dem! Jag tycker det är assnyggt med jätteljusa jeans till sommaren! Stentvättade förutspås ju bli en av sommarens stora trender, så dagens inköp är mycket bra ;) Sedan gick vi hem till mig och åt innan vi åkte och tränade Friskis och Svettis!

Efter träningen så duschade jag självklart och sedan gick jag till Moa för att plugga. Hehe, det blev ungefär 2 minuters plugg.. Det brukar bli så när man ska plugga med kompisar.. Menmen det löser sig, jag får plugga nu istället!

Imorgon ska jag ta kort på mina senaste inköp, har inte hunit det ännu!

Sov gott!
Kisses!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0