Otursdag..

Dagen började perfekt! Var nästan lika pigg som igår när jag vaknade och började fixa iordning mig. Åt frukost med ägg och té bl.a (som jag aldrig annars hinner äta). Cyklade sedan lugnt vidare mot skolan, vilket är väldigt ovanligt om man heter Tilda Sander och är världens tidsoptimist. Jag brukar cykla som en galning för att inte komma försent. Men sedan kom jag till en brant nerförsbacke som var snorhal, vilket jag inte såg eftersom det var rättså mörkt ute. Vad händer då? Jo, cykeln ramlar omkull och jag hamnar under den och skrapar upp benet och handen. Givetvis var det en stor lastbil som blockerade hela vägen och därför kunde ingen komma fram: Alltså stod det massa människor och såg när jag trillade.. Pinsamt värre! Men jag hoppade upp på två röda..haha. Efter några minuter och folk som kommit fram och frågat hur det gick,vilket var väldigt snällt av dem, så cyklade jag vidare.

När jag väl var framme i skolan så skyndade jag mig in på expeditionen för att hämta plåster och sedan skyndade jag mig upp till mitt skåp för att sedan springa till min lektion. Självklart så när jag tar av mig min jacka spricker mitt nya favoritarmband och det ligger pärlor i hela korridoren. Jag är helt streassad och samlar ihop dem snabbt och springer sedan in till lektionen.

Hahah, vad mycket som kan hända innan klockan 8 på en dag?!.. Skoladagen rullade sedan vidare normalt och gick väldigt snabbt, vilket var skönt! Nu ska jag äta och sedan ska jag iväg att jobba. Efter att jag slutat ska jag hem till Amanda och Kolla på Let's Dance.

Oj, vad långt det blev.. Hoppas ni orkade läsa allt..
Vi hörs senare, PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

ha en bra kväll!

2009-01-09 @ 17:14:09
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Liene

Skönt när skoldagar går snabbt, min var segaste ever:P

2009-01-09 @ 23:27:43
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Minaya

Hej hej. Kikar runt lite bland bloggar.



Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.



Hoppas du haft en mysig början på det nya året.



Minaya

2009-01-10 @ 03:54:28
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0