Sagan om ringen 3

Jag har alltid tänkt att Sagan om ringen-filmerna ska vara konstiga och svåra att förstå. Ikväll så ville min bror August titta på filmen och jag blev också sittandes. jag säger bara WOW! Vilken grym film! Helt sjukt bra gjord, otroliga skådespelare och en fantastisk handing! Ena sekunden satt man och liksom spände sig eftersom man inte visste vad som skulle hända, nästa sekund skrattade man och nästa sekund grät man. I slutet satt jag, som är otroligt blödig och i och för sig gråter när jag kollar på alla filmer, och lipade för att den var så himla fin! Jag ville inte att den skulle ta slut! Ni förstår, jag har precis upptäckt en ny favoritfilm! Det är precis så jag vill att en film ska vara, man ska leva sig in i den så mycket att man reagerar på olika sätt! Så ni som inte har sett den,SE DEN!! :D



Nu ska jag sooooovaaaa!

Goodnight cutiepies! ♥

/Tilda

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag har aldrig gillat sagan om ringen-filmerna ;p

2009-01-03 @ 11:39:15
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0