Sammanfattning om helgen

Hej på er allihopa!

Jag har varken haft ork, tid eller lust denna helgen att blogga. Vet inte riktigt varför, men har väl inte riktigt haft någon inspiration antar jag.. Kom på idag att jag glömt att tala om vem som vunnit Veckans blogg och jag har även glömt att presentera denna veckans bloggar. jag lägger in de lite senare.

Så, vad har jag gjort nu denna helgen?
Jo vi kan ju börja på fredagen: I skolan så hade vi ett rollspel där i hade ett kommunfullmäktigtmöte. Jag tycker verkligen att det är jätterolit med politik och kan verkligen tänka mig att gå med i ett parti. Jag tog lite bilder som jag kan lägga ut när jag laddat in dem på datorn. Efter rollspelet så hade jag matteprov som gick rätt bra faktiskt! Det var mycket lättare än jag trodde! På fredagskvällen var jag hemma och tittade på Let's Dance och jag måste säga att Laila Bagge är grym!

Lördag: Dömde tre handbollsmatcher som spelades av tjejer som var födda 1997. Det är riktigt roligt att döma! På eftermiddagen och kvällen var jag hemma och tog det lugnt, det är riktigt skönt ibland!

Söndag: Åkte med till Jönköping där min lillbror spelade match och tittade. Träffade några kompisar som jag inte sett på ungefär ett år, trevligt! Shoppade lite också, kan visa er det någon annan dag. På kvällen gick jag på bio med Amanda,Lina och Amelie. vi såg Twilight! Den var verkligen jättebra!

Idag har jag varit med Amelie och vi har gymmat och sedan har vi slitit våra jeans, haha. Vi tog ett par gamla jeans och sandpapprade och skar i dem, ni får se resultatet någon annan dag för nu är jag alldeles slut!

Sov gott sweeties! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0