tråkig tisdag

Hej bloggen! Idag har jag bara jobbat med min uppsats. Tänkte ju åka och träna med, men jag orkade inte. Nu ska jag strax åka till kyrkan för att gå på en gudstjänst, enabrt för att jag konfimeras, så tro inte att jag gör det frivilligt ;) Sedan ska jag ta det lugnt ikväll om jag inte hittar på något med mågon kompis! Vet ni om det är något bra på tv ikväll? :)
Förlåt för att det inte är någon vidare rolig bloggdag idag, men eftersom dagen har varit tråkig så finns det ju inte så mkt att skriva om ;)

Later! :*

Kommentarer
Postat av: amandanan

Hej! :) Det är ju top model och 90210 idag tror jag :) Det ska jag i alla fall se på!

2009-01-06 @ 19:41:14
URL: http://amandanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0