Träning

Nu har jag kommit hem från träningen och hunnit med att äta lite. Självklart åt jag ägg, så sjuuukt gott och det är väldigt nyttigt med! 

Det är riktigt skönt att träna, man släpper liksom allt annat och fokuserar bara på en sak för en stund. Jag gillar att träna med andra och ha bestämda träningstider för annars så får jag det aldrig gjort..  Har man inte bestämda träningstider så blir det lätt att man skjuter fram det hela tiden, men vet man att träningen börjar klockan sex så måste man ju åka då.

Tränar man tillsammans med någon/några så blir man även peppad, vilket är bra. Att spela i ett lag är väldigt roligt eftersom man kan skoja med varandra under tiden man träningen och det gör en gladare. Oftast åker man ju iväg på en cup eller liknande och det är jättekul eftersom man spelar och har kul tillsammans -samtidigt.

Jag känner mig piggare och fräschare om jag tränar mycket. Nu tränar jag ungefär 4 gånger i veckan, vilket är lagom för att innan tränade jag runt 6 gånger vilket är lite för mycket om man ska hinna med skolan och kompisar också.

Så mitt råd till er är att om ni inte tränar, börja med detsamma! Det räcker med en promenad med en kompis i en havtimme till att börja med, efter ett tag kan jag lova att du känner dig mycket piggare!


Bild från när laget var och spelade SM i Hjo!

Hur tycker ni det är bäst att träna? Vad tränar ni? Berätta!!

Kommentarer
Postat av: tillan

heej, jag spelar handboll.

gör du typ också det elr, haha ser inte riktigt på bilden.

men jag håller med det är lättare att gå och träna när man vet att man inte kan göra det senare lixom. Sen så är man ju med sina kompisar också det gör ju allt ännu roligare. :)

2009-01-14 @ 18:17:37
URL: http://tillanze.blogg.se/
Postat av: tillan

heej, jag spelar handboll.

gör du typ också det elr, haha ser inte riktigt på bilden.

men jag håller med det är lättare att gå och träna när man vet att man inte kan göra det senare lixom. Sen så är man ju med sina kompisar också det gör ju allt ännu roligare. :)

2009-01-14 @ 18:22:09
URL: http://tillanze.blogg.se/
Postat av: Wilma Eriksson

jag spelar handboll i cyrus & fotboll i hallby <3<3<3<3<3<3

2009-01-18 @ 18:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0