Mix

Hola amigos!

Hoppas att ni har haft en bra söndag? Jag har tagit det luuugnt! Bland annat har jag tittat på Elizabethtown med Orlando Bloom i huvudrollen! Gaah, vad snygg han är! Jag tycker att han helt klart är världens snyggaste man just nu! Snart kommer Amanda, så jag får se vad vi hittar på!


Såg att ni ville veta varför jag valde just dessa bloggarna som veckans 5 bästa!: (Så att ni vet så var det grymt svårt att bara välja ut 5 av de 24 bloggar jag fick som förslag!)

Louise: Så fort jag såg denna bloggen gillade jag den! Jag tycker att hon har en snygg stil och jag blir väldigt inspirerad av att kolla på hennes outfit bilder!
Nicolina: Fick mer än en nominering och var därför en given kandidat, gillar hennes blogg och henne!
Yazmina: Jag följer själv denna bloggen på blogglovin och därför var det självklart när någon nominerade henne att hon skulle komma med!
Elinore: Gillar hennes design och bilder!
Liene: Har läst bloggen innan och tycker om den! När förslaget kom in på hennes blogg visste jag att jag vile ha med henne!

Ni som inte kom med denna gången kan fortsätta nominera eran blogg! Ni kan nominera hela tiden, och sedan tar jag ut 5 nya bloggar nästa söndag! Så bara för att ni inte kom med denna gången så behöver ni inte hänga läpp ;)
Tänkte lägga till två regler också:
- Man får nominera sin egen blogg en gång under en vecka, men ni kan ju göra så att andra nominerar eran blogg eftersom jag går på hur många nomineringar bloggen har fått i första hand!
- De fyra som inte kommer vinna denna vecka får nominera sin blogg igen. Den som vinner får inte nominera bloggen igen.

Några frågor?

Nu ropar min bror att vi ska spela Guitar hero, så det är bäst att jag går! Det är helt sjukt kul med GT!


Puss och kram skumbanan! /T♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

å så roligt spelade de i går!

2009-01-04 @ 17:24:52
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: bella

okej då vet jag!

:)

2009-01-04 @ 17:34:00
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Liene

Så kul at jag är med:D tack sötnos<3

2009-01-04 @ 19:57:09
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0