Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 20!
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? Jag har inte mätt mig på ett tag nu, men kanske 165 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Greven av Monte Christo, den var riktigt dålig!
5. Vem ringde du senast? Pontus
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " men jag ringer dig sen :)" - till ida
7. Vad är dagens planer? Repa med Oscar och Kalle. Efter det träffa Ida!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vad jag vill ha sagt. Att diskutera eller bråka över sms är aldrig bra.. Men är det bara något litet man vill så smsar jag hellre.
9. Är dina föräldrar tillsammans eller skilda? Tillsammans
10. När såg du senast din mamma? För ungefär 20 sekunder sedan.
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa!
12. När vaknade du idag? Halv tio
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej!?
14. Vilken är din favoritplats? Helt klart Thailand! I Sverige: Falsterbo!
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag försöker att inte vistas på platser där jag inte gillar att vara.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas att jag bor i någon storstad och lever livet som jag vill leva!
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker och tjuvar.
18. Vem fick dig att skratta senast? Nattis
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? En stationär och en bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I shorts och ett linne.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja, det är jag! Jag älskar att lära känna nya människor!
27. Vilken är din favoritglass? Cheesecake Brownie, B&J ♥
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa och ut på resor!
29. Tycker du om kinamat? Ibland
30. Tycker du om kaffe? Nja..
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller juice. Absolut inte mjölk, hatar det!
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, på höger sida.
33. Kan du spela poker? Ja, och jag är grym!
34. Tycker du om att mysa? Klart!
35. Är du en beroendemänniska? ?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, mammas kompis.
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Spanska och engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nix
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på! Ibland är det skönt att slippa saltvatten och ibland hatar jag att bada i kloret.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken? Hmm, nja sådär.. Dyraste ligger runt tusenlappen.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, kommer aldrig i hela mitt liv göra det heller!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Godis!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jonathan
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett litet i pannan från mina vattkoppor när jag var liten.
47. Vad har du för ringsignal? Metro Station - Shake It
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, fast de ligger i källaren och på vinden.
49. Flirtar du mycket? Nej, jag är blyg när det gäller sånt :)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Tillsammans
54. Läser du dagstidningen? Njaa.. Ibland händer det
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Om det kommer värsta danslåten på radion så dansar jag såklart! Jag äälskar att dansa!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Tider till en spelning5
9. När var du i kyrkan senast?
 Igår, när jag repade till skolavslutningen.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0