Studenten 09!

För vi har tagit studeeeeenteeeeen......
Ja, tänk vad skönt om det var jag som stod och sjöng studentsånger för fyra dagar sedan. Men så är det ju tyvärr inte! Däremot så har många av mina vänner gjort det, och jag kunde knappt hålla tillbaka tårarna när jag såg dem springa ut ur skolan för sista gången.. Jag är helt sjukt blödig och gråter väldigt lätt till filmer osv..


Jag blir ju inte förvånad över att Benjamin är först ut..
Så sjukt härlig bild också!


Lillis och Amanda!


åååhhhhh, fy vad avundsjuk jag är!


Jessika var superglad!


Mandiiiyy :)


På flaket!

Grattis till alla studenter!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var underbart att springa ut! :D

2009-06-11 @ 11:53:11
Postat av: josefin

jag är avis (a)

2009-06-11 @ 16:37:13
URL: http://josefinflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0