CHUNG!

Godmorgon på er!
Riktigt usel uppdatering, jag vet! Jag har dock inte haft någon inspiration vad jag ska skriva om, så det kändes onödigt att lägga in helt tråkiga och menlösa bilder..

Nu ligger jag i sängen och tittar på tv, och snart ska jag åka till Vetlanda för att fira Ida som har 16-årsfest idag! Det blir trevligt! Så bloggningen kommer tyvärr att lida i helgen med, men imorgon kommer jag hem igen och då kommer jag att lägga in bilder från hela veckan. Pappa är ju hemma med min laptop igen!

Vet ni? Igår när jag tittade in på en blogg som jag följer så såg jag en bild av mig själv! Det var nämligen Chungs blogg, en blogg om skönhet, eftersom att hon är makeupartist. Jag såg för några dagar sedan att man kunde skicka in en bild på sig själv, och så gav hon en tips på hur man kunde sminka sig för att framhäva sitt ansikte. Jag tänkte att det kunde vara en rolig grej, så jag skickade in. Och hon valde ut mig! Jätteroligt! Så jag blev jätteglad för hennes komplimanger  och tips! Läs inlägget här, tyvärr kan jag inte länka till just inlägget så ni får bläddra ner lite på bloggen tills ni ser en bild av mig!



Och hörni, ni missar väl inte Robinson och Erik ikväll?

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar : men i uppsala kallas det musikens hus , det heter uppsala konsert och kongress ;)



du vet väl att det är earth hour idag , när det är robinsson ?

2009-03-28 @ 11:27:02
URL: http://bballerss.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi nu har du väl inte glömt att ställa fram klockan en timma ? :)

2009-03-29 @ 11:25:52
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Ojojoj, om jag ändå tagit tid då jag gjorde dom.. Jag kan inte svara helt säkert på den frågan faktiskt, sorry! Men eftersom jag var ganska så petig och noga med garneringen kanske det tod två timmar eller nåt liknande.. (har då räknat bort all förskräcklig disk det blev) ;P

2009-03-29 @ 11:47:34
URL: http://pysslamedjen.blogg.se/
Postat av: Andréa

Haha nejj, Robinson får man inte missa x)

2009-03-29 @ 15:53:59
URL: http://andreasandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0