Fashion against AIDS

Halloj! Har ni haft en bra dag? MIn dag har varit bra! Det märks verkligen att skolan snart är slut, eftersom att man inte gör någonting på lektionerna.. Jag har inte haft en enda riktig lektion idag. Istället så har vi varit ute, gått och fikat och spelat spel. Sjukt skönt! Efter skolan fikade jag med Amelie, mysigt! Jag köpte en tunika också, kan visa er imorgon!

Jag kikade just in på HMs hemsida också och såg att de har en ny kampanj som heter Fashion Against Aids. Det är kända artister som har designat kläder som säljs till förmån för aids. Det var en tshirt som jag gillade som Dita Von Teese har designat.


Nu ska jag plugga fysik och so..
puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

snygg tröja!

2009-06-02 @ 14:43:17
URL: http://bire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0