Jordgubbstårta och sol

Vilken värme! Jag har just kommit hem från min kusin Hilmas 5-årskalas. Vi har suttit ute på deras altan hela eftermiddagen och det är så sjukt skönt med värmen! Jag älskar det!

         
Hilma fick massor fina paket. Så himla söt!

Ni ska veta vilket hår lillan har! To die for! Jag fixade hennes hår med en vanlig locktång och fäste det med två klämmor där bak.


Av oss fick hon en dvärgkanin som hon direkt döpte till Zlatan! Smeknamnet blev såklart Ibra.


Vilken poser hon är redan! ;)
Jordgubbstårtan är den godaste tårtan i hela världen för övrigt!

Kommentarer
Postat av: Ida <3

asså det är helt sjukt vad söt hon är! jag får panik vill äta upp henne:p men det har hon ju självklart fått från sin underbara kusin <33

2009-06-02 @ 21:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0