Konfirmation

En av sakerna som jag har gjort under tiden som bloggen inte har uppdaterats är att konfimera mig! Jag måste säga att hela konfirmationen har varit över mina förväntningar! Jag har lärt känna nya härliga människor och haft sjukt kul tillsammans med dem! Sista avslutningsresan till Stockholm var något otroligt roligt! Så till er som är yngre än mig, funderar ni på att konfimera er, gör det! Det är faktiskt kul!

 
Min klänning som jag älskar kommer ifrån Vila och skorna ifrån Din Sko.
Armbandet (som egentligen är ett halsband) är ifrån Silke.
Älskade Nattis hade fixat mina snygga lockar!


Sjöng gjorde jag också! Vår präst hade gjort ett skådespel med musik till! Väldigt lyckad och vår konfirmation blev inte vanlig och tråkig!






Nästan alla kusiner samlade plus Ida! Mormors underbara cheesecake med!
Den slår till och med Ben N Jerry's, och det är inte dåligt!


Jag, Hilma, Alfons, August och Millie!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0