Ibland har man allt turen med sig..

Nu är jag äntligen hemma från skolan, så skönt att det är fredag! Helgen har jag massa olika alternativ på vad jag kan göra, så jag har ingen aning om vad som händer. Det är alltid så att allt roligt händer på samma dag!

I skolan så hade jag fysikprov som gick jättebra! Vi hade tydligen matteprov idag också, det hade jag inte en anning om men det gick toppen ändå! Jag har fått reda på lite betyg också, MVG i svenska, engelska, so, matte och musik! Härligt! 

Förresten så tappade jag min plånbok idag efter att jag köpt glass. Som tur var så var det några snälla ärliga tanter som hittade den så att den kom tillbaka med alla pengar och kort i! Puuh.. De som känner mig blir nog inte förvånade. Jag är väldigt glömsk och slarvig, men det måste jag ändra på nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0