140410

Hej allihopa!

Idag har jag bara gjort en sak, plugga!!! Kul liv, va?! Inte speciellt... Snart är det över, snart är det över, tänker jag för att hålla skenet uppe och det funkar faktiskt!

Idag på musiken började vi "på riktigt" med skolavslutningen i juni, och det kommer bli så sjukt bra!! Åh, vad jag längtar! Dessutom började vi med ett nytt projekt på hemkunskapen som kommer bli så himla roligt! Vi ska låtsas att vi flyttar hemifrån och ska hyra en etta eller tvåa i en stad i Sverige. Denna lägenhet ska vi köpa in precis allting till och vi har en budget på 28 000 kr att röra oss på. När jag säger att vi ska köpa all man behöver, så menar jag verkligen ALLT från smörkniv och diskmedel till tv och säng.
Nej, tillbaka till SO:n. Och fysiken. Och spanskan. Och biologin. Och matten. Ja, ni fattar hur jag har det, woohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0