Snoozarknappen borde tas bort!!

Hej på er!
har inte hunnit blogga förrens nu eftersom att jag försov mig imorse och har varit i skolan tills nu. Idag hade vi en föreläsning om hjärt- och lungräddning som var jätteintressant. Dessutom ska vi börja på ett eget projekt på kemin och jag tror att jag ska jämföra olika dieter med varandra för att se hur mycket kalorier man äter och hur dieter påverkar kroppen! Jag tror dock inte på dieter, eftersom att när man gått på sin diet i ett x antal veckor så är det lätt att falla tillbaka, och då gå upp mer i vikt än vad man faktiskt vägde från början.. Får se nu då om det faktiskt är som jag tror!
Imorse när min alarmet på min mobil gick på vid kvart i sju så måste jag fortfarande varit kvar i någon dröm, eftersom att jag stängde av alarmet i sömnen! Tjugo över sju kommer pappa inspringande i mitt rum och säger till mig att klockan är sjugo över sju, och jag börjar klockan åtta.. Ni kan ju bara tänka er hur jag sprang omkring i hela huset i ren panik. Trots allt lyckades jag fixa iordning mig på 25 minuter och kom till skolan i tid, tur var väl det!

Jag är en extrem tidsoptimist och kommer ofta precis på sekunden eller försent, inte bra! Om jag försover mig en halvtimme så är det egentligen dömt att jag kommer en kvart försent, så jag är glad över att jag kom i tid ändå! :)
Nu ska jag iväg och träna, hörs sen! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv_ tack så hemskt mycket sötnos!

2010-04-13 @ 16:56:21
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0