Tors-fre-lör

Hej på er!
Så skönt att vakna upp en solig lördag efter att ha sovit hur länge man vill och sedan äta en stor frukost, härligt! har varit lite dålig bloggning, men MUF-mötet i torsdags var väldigt trevligt, och det ska bli hur kul som helst med allt vi ska göra!
Igår var det en kort dag i skolan med bland annat löpning 6 km på idrotten (jag slog mitt rekord, :D) och någon slags modevisning av gamla, omsydda kläder. Efter skolan träffade jag Amanda och vi åkte till HemÅvila för att jag skulle prova kläder till modevisningen som jag ska gå idag. Amanda provade också kläder tills idag, men hon ska gå för en annan affär. På eftermiddagen fixade Amanda mitt hår och kvällen tillbringade vi hos Karin. Mysig fredag!
Nej, nu måste jag skynda mig, ska var på HemÅvila om en timma. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Har en tävling som jag tror att du skulle gilla i min blogg! =) Kram

2010-05-03 @ 19:41:53
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: ida

Tilda!:) hur går det med bloggen? uppdatera! är inne varje dag och väntar ;) <3

2010-05-18 @ 11:25:07
URL: http://idaz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0