Det kliar i mina fingrar!

Hej allihopa!
Var ett tag sedan! Har inte varit så flitig med bloggandet på många veckor, men nu börjar jag få tillbaka lusten igen! Största orsaken till varför min blogg inte varit uppdaterad har varit att min laptop har varit sönder (otroligt begåvade datortekniker som inte kunde ringa ett samtal till Acer på fem månader måste jag säga)...

Jag har åkt på världens halsont och imorgon ska jag på audition, härlig tajming va?! ;) Dagen har gått ut på att dricka halsmedicin, äta halstabletter, ipren och dricka té.. Hoppas nu verkligen att rösten är någorlunda okej imorgon!

Innan jag kommer igång med bloggandet ordentligt tycker jag att ni kan läsa en av mina bästa vänners blogg: Amanda

Hörs snart, lovar!


Kommentarer
Postat av: tilda

du är så otroligt söt! :)

2010-03-23 @ 14:28:29
URL: http://tildaselskog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskade Tilda!! DUKTIG FLICKA!!!



nu ska du bara fixa bloggen till din "nya" sen är du igång!! puss <3 SÖT!!

2010-04-02 @ 23:18:19
URL: http://ebbaabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0