Härlig fredag!

Hej på er! 
Har varit överallt idag känns det som, men har haft en väldigt bra fredag! Skolan gick snabbt och nu är det bara en "riktig" vecka kvar! (:D:D:D:D) Kan inte förstå att det snart är sommarlov, men nu börjar det ju faktiskt bli lite varmare ute, så sjukt skönt!

Efter skolan gick jag in till Amanda som var så duktig och bakat bullar! Jättegoda var dem dessutom!
Bilderna är lånade från Amandas blogg!
Lite senare på eftermiddagen åkte jag med pappa och lillebror till Vetlanda för att titta på Augusts fotbollsmatch. Efteråt åkte vi hem till min moster Jennie, hennes man Jonas och mina två kusiner och åt tacos. Har haft en riktigt bra fredag! Resten av helgen ska tillbringas med mina söta kusiner och sen ska jag jobba också.
Finaste bror och kusiner på min födelsedag förra året! ♥

Kommentarer
Postat av: Ida Gustafsson

älskar den bilden på er kusiner, det bara lyser blåa ögon :D

2010-05-22 @ 17:51:35
URL: http://idaz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0