Nu kör vi igen..

.. och ser hur länge det håller den här gången! Heh, skämt åsido, jag har ju inte direkt varit flitig här på bloggen det senaste, men nu känner jag att jag blir så sugen när jag ser hur alla andra loggar fylls av fina vårbilder och massa fina klänningar osv. Så nu gör jag ett till försök!
Känner att jag har mycket roligt framför mig nu: resa till Gotland, skolavslutning, Sex And The City 2, Rix Fm Festival (förhoppningsvis!), student, Liseberg etc.
Allt detta på tre veckor, men massa roligt= roliga inlägg i bloggen!!

NU KÖR VI!!



Kommentarer
Postat av: ida

så ja tilda, nu kör vi :) och jag ska göra om min blogg också, lite sommrig kanake, kan du sånt? puss

2010-05-20 @ 21:57:11
URL: http://idaz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0