Årets genombrott...

...tycker jag helt klart att Kety Perry är. Hon har gjort två megahits och hennes andra låtar är också jättebra! Jag gillar henne starkt och tycker att hennes musik är annorlunda och nyskapande. Jag gillar även hennes stil, kolla in hennes outfits från MTV EMA, där hon var värd, så förstår ni vad jag menar ;) Här är hennes nya singel: Hot N Cold som är helt sjukt bra! Jag älskar låtens beat och man blir sjukt sugen på att dansa så fort man hör den! Jag gillar musikvideon också eftersom den passar till låten, samtidigt som den är humoristisk!

Förresten visst är Katy och Zooey Deschanel (som spelar mot Jim Carrey i nya filmen "Yes Man") helt sjukt lika?! Kolla här får ni se:
 
De är läskigt lika! Undra om de är släkt på något sätt? Kolla på ögonen, det är nästan exakt likadan färg och form på dem!

Nu ska jag gå och lägga mig!
Pusss/Tilda

Kommentarer
Postat av: Ester Allstrin

ja, de är jättelika! Det har jag oxå tänkt på faktiskt, har du sett filmen Yesman? Jag såg den faktiskt den 25:e December (dan efter julafton), den var jättebra :)

kram

2008-12-31 @ 17:24:45
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0