Britney

Jag har varit ett fan av Britney sen hon slog igenom. Hon har alltid varit en idol för mig! Jag blir så trött när människor klankar ner på henne! Tänk er själva att så fort ni går utanför ett hus så står det 100 fotografer utanför dörren. Hur kul skulle det vara de dagarna man har en riktigt badhairday, en megafinne på näsan eller inte mår bra? Tänk er att alltid känna er bevakde, aldrig veta om någon står med en kamera och tar kort på en? Jag tror att de flesta av oss efter ett tag skulle bli tokiga!

När Britney fick en blackout så kritiserade pressen henne, när det i själva verket är de som har orsakat det! De lade ut bilder där de sa att hon var fet, att hon hade fula kläder osv.. Men kolla på henne nu, ett år senare, hon är så j*vla snygg!
 
Och hur bra sjunger hon inte? Hon har en grymt cool röst! Men även där ska folk hitta fel och säga att hon sjunger playback hela tiden. Hur skulle hon då ens kommit in i musikvärlden är min motfråga?

Om ni såg hennes dokumentär på TV4 för några veckor sen, så såg man att hon verkligen är en helt vanlig, ödmjuk tjej egentligen. Hon brinner ju verkligen för sitt jobb det syntes!
 
Jag tycker att detta ordspråk passar perfekt: Döm aldrig någon innan du gått 10 mil i hennes mockasiner.


Så sjukt snygg!

Hennes senaste hit är otroligt bra och är helt klart en av mina favoritlåtar!
WOOOOOMAAAAAANIZEEEEEER



Kommentarer
Postat av: ronyaaaa

älska britney förfan!

2008-12-31 @ 00:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0